REKRUTACJE MENEDŻERSKIE

Wybór kompetentnych, zmotywowanych i dopasowanych do specyfiki Firmy pracowników w spektakularny sposób wpływa na jej sukces. Tak dobrane osoby charakteryzujące się wysokim potencjałem rozwojowym, talentami, unikalnymi umiejętnościami i zdolnościami, osobowością i charyzmą tworzą i rozwijają innowacyjne firmy. Ma to szczególne znaczenie jeśli rekrutowanymi osobami są przyszli menedżerowie średniego i wysokiego szczebla.

REKRUTACJE – PROPONOWANE DZIAŁANIA

  • badanie i określenie potrzeb Klienta
  • przygotowanie ogłoszenia i określenie miejsca opublikowania
    (publikacja ogłoszenia oraz wybór jej miejsca, leży po stronie Klienta)
  • analiza przesyłanych przez kandydatów dokumentów aplikacyjnych, pod kątem merytorycznym,
    wizualnym oraz dopasowania do oczekiwań Klienta
  • przeprowadzenie dwóch etapów rozmów rekrutacyjnych z kandydatami:
    – rozmowa telefoniczna
    – rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie Klienta, bądź w miejscu z nim ustalonym
  • uzyskanie ustnych rekomendacji, od wcześniejszych pracodawców kandydatów (opcjonalnie)
  • weryfikacja kompetencji językowych (ustnych i pisemnych) odnoszących się do wymagań na danym stanowisku języków
  • stworzenie kart opisu kandydatów, zakwalifikowanych do udziału w dalszym etapie rekrutacji
  • przygotowanie scenariusza Assessment Center (AC)
  • przygotowanie materiałów dedykowanych na proces Assessment Center, we współpracy z ekspertami
  • przeprowadzenie Assessment Center, wraz z osobami reprezentującymi Klienta (Zarząd, Właściciele, przełożeni)
  • analiza przeprowadzonego procesu Assessment Center, wraz z osobami reprezentującymi Klienta, uczestniczącymi w procesie Assessment Center (następująca, bezpośrednio po zakończonym procesie Assessment Center)
  • wstępny wybór kandydatów, rekomendowanych do ciągu dalszego rekrutacji
  • ocena i analiza zadań oraz uczestnictwa w procesie Assessment Center, kandydatów rekomendowanych na dane stanowisko
  • stworzenie kart opisu kompetencji wybranych kandydatów
  • udzielenie informacji zwrotnych kandydatom (ustnych lub pisemnych)
  • pomoc w podjęciu ostatecznych decyzji, o przyjęciu rekomendowanego kandydata albo o przeprowadzeniu dodatkowego etapu rekrutacji (dodatkowe rozmowy z kandydatami, lub inne formy wyboru, ustalone wraz Klientem)

NASZE REKRUTACJE = SAME KORZYŚCI

  • gwarancja wyboru kandydata, dopasowanego do oczekiwań Klienta (wieloetapowy i zróżnicowany proces rekrutacji, przeprowadzony przez kilku specjalistów, wielość stosowanych nowoczesnych narzędzi, ewentualne powtórzenie procesu rekrutacji)
  • gwarancja dopasowania każdego z działań, do potrzeb i specyfiki Firmy, oraz stanowiska (wszystkie materiały, zadania oraz dokonywane działania, starannie dobrane i dedykowane)
  • gwarantujemy powtórzenie procesu, w razie niesatysfakcjonujących dla Klienta wyników
  • gwarancja sprawnie przeprowadzonego procesu, w terminach realizacji, dopasowanych do oczekiwań Klienta
  • gwarancja poufności informacji, ujęta w wiążącej umowie lub klauzuli poufności
  • przejrzystość procesu i wpływu Klienta na proces rekrutacji – na każdym etapie, Klient otrzymuje informacje, o wszystkich lub wybranych przez siebie działaniach i wynikach poszczególnych etapów
  • oszczędność:
    – odciążenie zaangażowania czasu pracowników Klienta, w proces rekrutacji i zniwelowanie ewentualnych kosztów nietrafionych wyborów
    – oszczędność w kontekście wysokości honorariów agencji pracy i firm headhunterskich
    – stała, ustalona stawka honorarium, niezależna od pensji wybranego kandydata
    – wykorzystanie zasobów Klienta w proces rekrutacji (rozmowy rekrutacyjne, Assessment Center)
    – Employer Branding, (EB, ang.budowanie wizerunku pracodawcy) już na etapie rekrutacji, zarówno w oczach kandydatów, jak i obecnych pracowników, (którzy widzą, że rekrutacja jest przeprowadzana w sposób profesjonalny i obiektywny, a nie uznaniowy)

OPINIE O REKRUTACJACH

DOŚWIADCZENIA REKRUTACYJNE

  • Dyrektor Zarządzający
  • General Manager
  • Dyrektor Finansowy
  • Dyrektor Rozwoju
  • Dyrektor Marketingu
  • Dyrektor Sprzedaży
  • Dyrektor Handlowy
  • Manager Zarządzający
  • Dyrektor Oddziału
  • Key Account Manager
  • Kierownik Marketingu
  • Project Manager
  • Kierownik Magazynu
  • Kierownik e-commerce
  • Ekspert ds. Controllingu
  • Asystent Prezesa
  • Trade Marketing Manager
  • Ambasador Marki
  • Customer Service Manager
  • Człowiek do „zadań specjalnych”
Back to Top
Call Now Button