REKRUTACJE MENEDŻERSKIE
Wybór kompetentnych, zmotywowanych i dopasowanych do specyfiki Firmy pracowników w spektakularny sposób wpływa na jej sukces. Tak dobrane osoby charakteryzujące się wysokim potencjałem rozwojowym, talentami, unikalnymi umiejętnościami i zdolnościami, osobowością i charyzmą tworzą i rozwijają innowacyjne firmy. Ma to szczególne znaczenie jeśli rekrutowanymi osobami są przyszli menedżerowie średniego i wysokiego szczebla.
REKRUTACJE – PROPONOWANE DZIAŁANIA
- badanie i określenie potrzeb Klienta
- przygotowanie ogłoszenia i określenie miejsca opublikowania
(publikacja ogłoszenia oraz wybór jej miejsca, leży po stronie Klienta) - analiza przesyłanych przez kandydatów dokumentów aplikacyjnych, pod kątem merytorycznym,
wizualnym oraz dopasowania do oczekiwań Klienta - przeprowadzenie dwóch etapów rozmów rekrutacyjnych z kandydatami:
– rozmowa telefoniczna
– rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie Klienta, bądź w miejscu z nim ustalonym - uzyskanie ustnych rekomendacji, od wcześniejszych pracodawców kandydatów (opcjonalnie)
- weryfikacja kompetencji językowych (ustnych i pisemnych) odnoszących się do wymagań na danym stanowisku języków
- stworzenie kart opisu kandydatów, zakwalifikowanych do udziału w dalszym etapie rekrutacji
- przygotowanie scenariusza Assessment Center (AC)
- przygotowanie materiałów dedykowanych na proces Assessment Center, we współpracy z ekspertami
- przeprowadzenie Assessment Center, wraz z osobami reprezentującymi Klienta (Zarząd, Właściciele, przełożeni)
- analiza przeprowadzonego procesu Assessment Center, wraz z osobami reprezentującymi Klienta, uczestniczącymi w procesie Assessment Center (następująca, bezpośrednio po zakończonym procesie Assessment Center)
- wstępny wybór kandydatów, rekomendowanych do ciągu dalszego rekrutacji
- ocena i analiza zadań oraz uczestnictwa w procesie Assessment Center, kandydatów rekomendowanych na dane stanowisko
- stworzenie kart opisu kompetencji wybranych kandydatów
- udzielenie informacji zwrotnych kandydatom (ustnych lub pisemnych)
- pomoc w podjęciu ostatecznych decyzji, o przyjęciu rekomendowanego kandydata albo o przeprowadzeniu dodatkowego etapu rekrutacji (dodatkowe rozmowy z kandydatami, lub inne formy wyboru, ustalone wraz Klientem)
NASZE REKRUTACJE = SAME KORZYŚCI
- gwarancja wyboru kandydata, dopasowanego do oczekiwań Klienta (wieloetapowy i zróżnicowany proces rekrutacji, przeprowadzony przez kilku specjalistów, wielość stosowanych nowoczesnych narzędzi, ewentualne powtórzenie procesu rekrutacji)
- gwarancja dopasowania każdego z działań, do potrzeb i specyfiki Firmy, oraz stanowiska (wszystkie materiały, zadania oraz dokonywane działania, starannie dobrane i dedykowane)
- gwarantujemy powtórzenie procesu, w razie niesatysfakcjonujących dla Klienta wyników
- gwarancja sprawnie przeprowadzonego procesu, w terminach realizacji, dopasowanych do oczekiwań Klienta
- gwarancja poufności informacji, ujęta w wiążącej umowie lub klauzuli poufności
- przejrzystość procesu i wpływu Klienta na proces rekrutacji – na każdym etapie, Klient otrzymuje informacje, o wszystkich lub wybranych przez siebie działaniach i wynikach poszczególnych etapów
- oszczędność:
– odciążenie zaangażowania czasu pracowników Klienta, w proces rekrutacji i zniwelowanie ewentualnych kosztów nietrafionych wyborów
– oszczędność w kontekście wysokości honorariów agencji pracy i firm headhunterskich
– stała, ustalona stawka honorarium, niezależna od pensji wybranego kandydata
– wykorzystanie zasobów Klienta w proces rekrutacji (rozmowy rekrutacyjne, Assessment Center)
– Employer Branding, (EB, ang.budowanie wizerunku pracodawcy) już na etapie rekrutacji, zarówno w oczach kandydatów, jak i obecnych pracowników, (którzy widzą, że rekrutacja jest przeprowadzana w sposób profesjonalny i obiektywny, a nie uznaniowy)
OPINIE O REKRUTACJACH
DOŚWIADCZENIA REKRUTACYJNE
- Dyrektor Zarządzający
- General Manager
- Dyrektor Finansowy
- Dyrektor Rozwoju
- Dyrektor Marketingu
- Dyrektor Sprzedaży
- Dyrektor Handlowy
- Manager Zarządzający
- Dyrektor Oddziału
- Key Account Manager
- Kierownik Marketingu
- Project Manager
- Kierownik Magazynu
- Kierownik e-commerce
- Ekspert ds. Controllingu
- Asystent Prezesa
- Trade Marketing Manager
- Ambasador Marki
- Customer Service Manager
- Człowiek do „zadań specjalnych”
Comments are closed.