AKTUALNE REKRUTACJE
SPECJALISTA DS. CEN TRANSFEROWYCH
Miejsce pracy: Poznań
Poszukujemy Specjalisty ds. Cen Transferowychdla jednej z wiodących firm doradczych w Polsce. Spółka jest podmiotem wyspecjalizowanym w realizacji procesów fuzji i przejęć. Spółka świadczy również usługi związane z wycenami, restrukturyzacjami i przekształceniami oraz nadzorem właścicielskim.
Spółka specjalizuje się także w doradztwie w obszarze cen transferowych.
PRZYJĘTA NA STANOWISKO OSOBA ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE M.IN. ZA:
- nadzór nad pracą analityków oraz wsparcie Menedżera w zakresie prowadzenia projektów,
- opracowywanie raportów i analiz rynkowych,
- opracowywanie dokumentacji podatkowych (w tym Master file i Local file),
- gromadzenie i analizowanie informacji otrzymanych od klienta,
- współpracę z klientem, w tym udział w spotkaniach, utrzymywanie bieżących kontaktów,
- opracowywanie założeń dla nowych transakcji planowanych przez klienta (polityka cen transferowych).
OCZEKIWANIA WZGLĘDEM KANDYDATÓW:
- 3 letnie doświadczenie w pracy w Dziale Cen Transferowych,
- preferowane wykształcenie wyższe w zakresie finansów i rachunkowości,
- bardzo dobre umiejętności analityczne,
- znajomośćprzepisów w zakresie cen transferowych,
- bardzo dobra znajomość MS Excel i MS Word,
- kreatywność i analityczny sposób myślenia,
- odpowiedzialność oraz umiejętność utożsamiania się z celami zawodowymi Firmy,
- lojalność i dyskrecja,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność i samodzielność.
OFERUJEMY:
- pracę przy wielu ciekawych projektach oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji pod okiem profesjonalistów,
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.
DYREKTOR FINANSOWY
Miejsce pracy: Poznań
Region: wielkopolskie
NASZE OCZEKIWANIA:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, zarządzanie, rachunkowość lub pokrewne)
- kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami w przedsiębiorstwie
- gruntowna wiedza z obszaru finansów, rachunkowości finansowej i zarządczej oraz przepisów prawa podatkowego
- umiejętność holistycznego spojrzenia na przedsiębiorstwo w zakresie realizacji wyznaczonej strategii rozwoju
- umiejętność przeprowadzania wszechstronnych analiz biznesowych dotyczących wpływu podejmowanych decyzji inwestycyjnych na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
- umiejętność dyskusji i formułowania wniosków odnośnie potencjalnych możliwości i rozwoju przedsiębiorstwa (zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego)
- swoboda w poruszaniu się w zagadnieniach prawa pracy
- umiejętność analizowania i podejmowania ryzyk biznesowych
- doświadczenie i umiejętność w zarządzaniu zespołem
- dobra organizacja pracy własnej i pracy podległych zespołów
- umiejętność głębokiego utożsamiania się z celami zawodowymi Firmy
- umiejętność i odwaga samodzielnego podejmowania decyzji
- proaktywność
- znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość języka niemieckiego mile widziana
- mile widziana znajomość programu Sage Symfonia
TWOJE ZADANIA:
- bieżąca współpraca z instytucjami finansowymi, m.in. w zakresie zapewnienia optymalnego finansowania, sporządzania prognoz finansowych, kontroli spełniania konwenantów bankowych itp.
- bieżąca współpraca z instytucjami publicznoprawnymi (m.in. występowanie o interpretacje indywidualne, przygotowywanie dokumentacji wymaganych przez organy podatkowe), doradcami (koordynacja procesu sporządzania dokumentacji cen transferowych) oraz audytorami (m.in. w zakresie badania sprawozdania finansowego)
- analiza kluczowych umów pod kątem ryzyka finansowego i prawnego, w tym współpraca z doradcami podatkowymi
- opracowywanie biznesplanów dla nowych projektów inwestycyjnych
- cykliczne sporządzanie Raportu Dealerskiego
- raportowanie właścicielsko-zarządcze oraz wsparcie w analizach wspierających bieżącą działalność spółki i podejmowanie decyzji przez kadrę menadżerską
- wsparcie Zarządu w zakresie realizacji strategii rozwoju przedsiębiorstwa
- wsparcie Zarządu w zakresie podejmowania decyzji inwestycyjnych
- zapewnienie bieżącej płynności finansowej, planowanie przepływów finansowych, odpowiadanie za właściwy poziom majątku obrotowego oraz dbanie o prawidłową strukturę kosztów
- nadzór i zarządzanie zespołem księgowości, kadr i płac, windykacji, kontrolingu i administracji
- koordynacja procesu budżetowania oraz bieżąca kontrola realizacji założeń budżetowych
OFERUJEMY:
- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie na podstawie umowę o pracę
- narzędzia pracy adekwatne do stanowiska
- duża samodzielność i decyzyjność
- kompleksowe wdrożenie w obowiązki oraz szkolenia rozwojowe
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.
W związku z dynamicznym rozwojem, nasz Klient – duże Przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji w swojej branży, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
GŁÓWNY SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWYM
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Opis stanowiska:
- nadzór merytoryczny nad Działem Finansów
- współpraca z zewnętrznymi Instytucjami Finansowymi
- nadzór nad prawidłowością i terminowością płatności przez dokonywanych przez Przedsiębiorstwo
- dbałość o zabezpieczenie płynności finansowej firmy
- przygotowywanie dokumentów do podjęcia przez Zarząd decyzji finansowych dotyczących: pozyskiwania środków finansowych
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie realizowanych przez Dział funkcji i zadań
- współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi i komórkami organizacyjnymi Przedsiębiorstwa
- opracowywanie wniosków na Zarząd w zakresie działalności Działu
- monitorowanie na bieżąco stopnia realizacji planów finansowych Przedsiębiorstwa, określanie stopnia odchyleń i przyczyn ich powstania
- ocena oraz rozliczanie projektów inwestycyjnych
- ocena zagrożeń realizacji planu rzeczowo – finansowego na dany rok
Wymagania:
- 10 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów
- Minimum 5 lat doświadczenia, popartego sukcesami, na stanowisku Specjalisty, Głównego Specjalisty lub Kierownika Działu Finansów lub Działów pokrewnych (Dział Controllingu)
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Języka angielskiego – minimum B2
- Szeroka wiedza ekonomiczno – finansowa zwłaszcza z zakresu funkcjonowania dużych przedsiębiorstw
- Umiejętność sporządzania planów i analiz ekonomiczno-finansowych z wykorzystaniem sprzętu i systemów informatycznych
- Certyfikat PMI lub podobny (mile widziany)
- Umiejętności kierowania zespołami, delegowania zadań i ich egzekwowania (mile widziana)
- Znajomość podstaw KP i prawa spółek handlowych
- Zaangażowanie, konsekwencja w działaniu oraz determinacja
- Wysokie kompetencje komunikacyjne
- Kultura osobista
- Słowność i dyspozycyjność
- Wysoki poziom dyskrecji i lojalności
- Dobra znajomość Pakietu Office (szczególnie programu Excel)
Oferowane warunki:
- Umowa o pracę w stabilnym, cieszącym się prestiżem Przedsiębiorstwie
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowym oraz Zarządem Przedsiębiorstwa
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju, szkolenia oraz podnoszenie kwalifikacji
Aplikacje w języku polskim (CV wraz ze zdjęciem i list motywacyjny) prosimy przesyłać mailem.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.
Comments are closed.